Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål:

Har du spørgsmål? Så kig eventuelt her, inden du ringer til kundeservice.

Er produkterne på jeres side ægte?

Vi sælger kun originale varer på vores webshop og i vores fysiske butikker. Du kan derfor trygt handle hos os.

Binder jeg mig til noget abonnement, når jeg handler hos jer?

Du binder dig ikke for noget abonnement når du handler hos os. Her betaler du kun for de varer du køber og ikke noget abonnement udover.

Hvad betyder (U) og (N) ?

Dette skriver vi bag produktnavnet på nogle produkter. Dette er hovedsageligt til intern brug. (U) står for udgået design og (N) står for nyt design.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse kan du prøve at tjekke dine ”uønskede mails” eller ”spam mails” skulle ordrebekræftelsen ligge her, kan du flytte den over i din indbakke, så din mail kan se at det er ok at modtage emails fra BEAUTYCOS. Ligger din bekræftelse ikke her, kan du måske have skrevet en forkert mailadresse. I dette tilfælde kan du kontakte vores kundeservice på telefon (66194949) eller mail (webshop@beautycos.dk) Sender du os en mail skal du huske at oplyse dit fulde navn samt telefonnummer, så vi kan finde dig i systemet.

Hvornår bliver min pakke sendt?

Vi sender vores pakker hver dag inden kl 16.00 og skal bruge én hverdag, til at behandle din ordre. Bestiller du om aftenen sender vi din ordre den næstkommende hverdag.

Jeg har afgivet min ordre, men hos GLS eller Postnord har pakken en status der hedder: ”Afsender har oprettet en label til din pakke, men den er ikke kommet til os endnu?”

Dette betyder blot at din pakke er på vej, og ikke scannet på et Depot hos det leveringsfirma du har valgt. Denne status skulle meget gerne ændres efter kl 19.00 samme dag som vi har pakket pakken.

Jeg har bestilt min ordre til afhentning i en af jeres fysiske butikker, hvornår er min ordre klar?

Hvis du har valgt afhentning i BEAUTYCOS butik, accepterer du en leveringstid på 7 arbejdsdage, dvs. at weekenden eller helligdage ikke tæller med. Du modtager en SMS fra butikken, når pakken er klar til afhentning.

Kan jeg afhente min ordre på jeres lager?

Du kan ikke afhente din ordre på vores lager, da vi ikke har nogen form for kundebehandling, eller udlevering af pakker på vores lager.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis din ordre ikke er afsendt fra vores lager, kan vi godt nå at annullere din ordre. Kontakt kundeservice hurtigst muligt, og helst på telefon 66194949, så vi er sikre på at få annulleret din ordre inden den bliver behandlet på lageret. Har du ikke mulighed for at ringe kan du sende os en mail på webshop@beautycos.dk.

Pengene er reserveret på mit kort flere gange, men jeg har kun lavet en ordre?

Kontakt kundeservice hvis dette er tilfældet. Dette sker som regel hvis der har været en teknisk fejl under betalingen og du har et Mastercard eller Visa Elektron kort. Hvis du har et Mastercard eller Visa Elektron kort, kan pengene være reserveret i op til en måned alt efter hvilken bank du har. Såfremt vi ikke gør noget, vil pengene automatisk kunne ses på din konto efter 30 dage. BEAUTYCOS kan IKKE hæve pengene eller slette reservationen fra din konto. Det er kun din bank der kan gøre dette, med vores godkendelse. Skal reservationen slettes, skal vi sættes i kontakt med din bank. Til det skal vi bruge: Mailen på din bankrådgiver, dit fuld navn, konto og registreringsnummer. Send os en mail med disse info, så kontakter vi din bank.

Jeg skal bruge et produkt der er udsolgt, hvornår kommer det på lager igen?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker at vide hvornår et produkt kommer hjem, så vil vi meget gerne se om vi kan hjælpe med et cirka estimat. Vi anbefaler altid at du skriver din mail op inde på selve produktet, så modtager du en mail så snart produktet bliver aktiveret på webshoppen igen.

Hvorfor er BEAUTYCOS ikke e-mærket?

Vi har valgt ikke at have e-mærket på vores side. E-mærket er en virksomhed som alle andre, som tjener penge på at vi har deres logo på siden. Da BEAUTYCOS har eksisteret i 9 år og er en anerkendt virksomhed, føler vi ikke at e-mærket er nødvendigt at have på vores side. Vi henviser altid til vores Trustpilot, hvor vi har flere tusind anmeldelser, hvor du kan læse om andre kunders købsoplevelse. Hvis vi valgte at have e-mærket på vores side, skulle dette dækkes ind i vores priser på vores produkter, dette ville selvfølgelig være påvirke priserne minimalt, men alt tæller og vi ønsker kun at yde den bedste service for vores kunder, og forkæle dem med lave priser på vores lækre produkter.

Hvad er emballagegebyr?

Emballagegebyr er alt der omhandler pakning af din ordre. Dvs. papir, pap, tape og behandling af din ordre.

Hvordan får jeg en rabatkode?

Hvis du skriver dig op til vores nyhedsbrev, vil du altid blive informeret om diverse kampagner med rabatkoder. Du tilmelder dig nyhedsbrevet i bunden af hjemmesiden.

Jeg er ikke tilfreds med mit produkt, hvad gør jeg?

Modtager du et intakt produkt, som ikke lever op til dine forventninger efter du har brugt det, kan vi desværre ikke tage produktet retur. Dette skyldes hygiejne hensyn, samt at det ikke er muligt at videresælge produktet til 3. part. BEAUTYCOS kan ikke garantere diverse produkters virkning eller resultat, da alt hår er forskelligt og kan reagere på forskellige måder. Har du bestilt et produkt særligt til hårfornyelse, gives der ingen garanti. Hårtab kan skyldes mange ting og er utrolig individuelt fra person til person. Bemærk at genetisk hårtab ikke kan ændres. Vi kan i visse tilfælde henvise til producentens kontaktoplysninger, såfremt du ikke har opnået det ønskede resultat. Alle vores beskrivelser på produkterne er vejledende, og er oplyst fra producenter. BEAUTYCOS garanterer ikke effekten.

Mit Ghd jern virker ikke, hvad gør jeg?

Køber du et ghd jern har du naturligvis 2 årsreklamationsret på dit stylingjern købt hos BEAUTYCOS. Dette gælder både hvis du har købt produktet i en af vores fysiske butikker eller på webshoppen. Det er vigtigt at du har behandlet dit glattejern efter Ghd’s anvisning, ellers vil din reklamationsret bortfalde. Har du viklet ledningen rundt om glattejernet når den ikke er i brug, og ødelagt ledningen, bortfalder din reklamationsret. Husk ikke at fjerne hologrammet fra jernets ledning, da dette er dit garanti-bevis. Fjernes dette bortfalder din reklamationsret. Ved returnering grundet reklamation, skal du altid kontakte vores kundeservice, så de kan lave en returlabel til dig. En returlabel koster 29kr hos os, og betales af BEAUTYCOS såfremt reklamationen bliver godkendt. Bliver reklamationen afvist, skal kunden selv betale fragten frem og tilbage til BEAUTYCOS ( 2 x 29kr i alt 58kr) Sendes en pakke retur med en anden postlabel end den som BEAUTYCOS tilbyder, vil returfragten ikke blive dækket af BEAUTYCOS. Pakken skal altid pakkes ansvarligt ved returnering, så produktet ikke lider nogen last under forsendelsen. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Viser det sig at vi ingen fejl eller mangel finder på produktet, vil reklamationen blive afvist. Pakkes produktet ikke ansvarligt, vil BEAUTYCOS ikke kunne erstatte varen. Du kan efter aftale med kundeservice altid aflevere din reklamation i en af vores butikker, her skal du dog forvente en længere behandlingstid, da varen vil indgå i butikkens leveringsflow. Vi kan anbefale at du på forhånd optager en Video af produktet, hvor den melder fejl. Husk at filme hologrammet og den tydelige fejlmelding, så vi kan identificerer fejlen med dit produkt.

Kan jeg returnerer mine varer købt på webshoppen i jeres fysiske butikker?

Såfremt produktet er ubrugt, uåbnet og købt på webshoppen inden for 14 dage, kan du sagtens returnere dit produkt i en af vores fysiske butikker. Husk at medbringe din ordreseddel i butikken. OBS! Ved returnering kan vi kun overføre pengene tilbage til det kort du har brugt, da du lavede ordren. Pengene kan derfor ikke udbetales i butikken. Ønsker du et andet produkt, skal dette købes på ny i butikken, og pengene for det produkt du returnerer vil blive refunderet til dig.

Jeg har modtaget et produkt som er ødelagt under transport, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice på webshop@beautycos.dk, oplys dit ordrenummer. Sørg for at sende billeder hvor vi tydeligt kan se det ødelagte produkt. Send også gerne billeder af kassen, som ordren er leveret i. Disse oplysninger skal vi bruge for at oprette en reklamation på din ordre.

Spor din forsendelse:

Du kan altid se din ordrestatus ved at logge ind på din konto, ellers kan du indtaste dit tracking nummer i et af felterne neden under. Alt afhængigt af hvem der leverer din pakke.

Returnering

Vi ser en stor ære i at have glade og tilfredse kunder, som internet kunde kan du først vurdere dit køb, når du står med varen i hånden, du har derfor altid 14 dages fuld returret, det forudsætter dog at varen returneres i ubrugt stand og ubrudt emballage og skal være i sådan en stand at vi uden problemer kan sælge varen igen som ny. Vi vil bede dig om ikke at åbne, trykke eller dreje på varerne, såfremt du ønsker at returnere dem, da dette kan ses/spores på de fleste produkter. I såfald vil varen blive afvist på købers regning.
Step 1: Køb label eller send email
Når du skal sende noget retur skal du altid kontakte os pr. mail så vi kan behandle din returpakke rigtigt. Ved en rettidig returnering så kan du altid selv gå ind og købe en returlabel. Køb returlabel her.
Step 2: Pak forsvarligt & sæt returlabel på
Læg de forsvarligt indpakkede varer i pakken og luk den grundigt. Er varen blevet leveret i en særlig indpakning fra producenten (eksempelvis en parfume), så skal den originale emballage være med i returforsendelsen. Sæt herefter returlabel på pakken.
Step 3: Send pakken hos GLS
Aflever pakken hos din lokale GLS pakkeshop – det koster 29 kr. at sende pakken retur til Beautycos, har man oprettet en reklamation, som bliver godkendt, returnerer Beautycos selvfølgelig de 29 kr.
Step 4: Refundering af beløb
Du får automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi registrerer din returnering på vores lager. Det tager 7-10 hverdage. Herefter refunderer vi købsbeløbet til den anvendte betalingsform.

Fra tid til anden kan visse af vores produkter være udsolgte og de bliver derfor automatisk fjernet fra shoppen. I dette tilfælde anbefaler vi at du løbende tjekker shoppen så du kan se når produktet igen er på lager. Du kan evt. også følge med på Facebook eller tilmelde dig vores nyhedsmail.

Betingelser:

Du har derfor altid 14 dages fuld returret, det forudsætter dog at varen returneres i ubrugt stand og ubrudt emballage og skal være i sådan en stand at vi uden problemer kan sælge varen igen som ny. Vi vil bede dig om ikke at åbne,trykke eller dreje på varerne, såfremt du ønsker at returnere dem, da dette kan ses/spores på de fleste produkter. I såfald vil varen blive afvist på købers regning. 

Når du skal sende noget retur skal du altid kontakte os pr. mail så vi kan behandle din returpakke rigtigt.Din returpakke skal altid være pakket forsvarligt, så varen er godt beskyttet under forsendelse.Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Hvis du har fortrudt dit køb eller skal have din vare byttet, skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne. Et returlabel koster 29kr hos os. Har du oprettet en relkamation, som bliver godkendt, så refunderes beløbet selvfølgelig af BEAUTYCOS.

Returvarer fra et IKKE-eu land (Norge, Schweiz, USA og lign.), skal ALTID sendes som vareprøve eller med faktura påsat udvendigt pakken (der kan blive opkrævet et fortoldningsgebyr på Kr. 75).

Bliver din pakke ikke afhentet inden for tidsfristen (14 dage) bliver din pakke sendt retur til os - modtager hæfter for fragten ud til modtager, samt returfragten tilbage til BEAUTYCOS.

Har du skrevet en forkert adresse på din pakke, står du selv for returfragten tilbage til BEAUTYCOS, samt fragten for evt. ny afsendelse igen. Vi modtager ikke varer pr. efterkrav eller sendt uden omdeling så vi selv skal afhente på posthuset.

Reklamation
Reklamationsretten er gældende i 24 måneder det kræver blot at man skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen / manglen.
Reklamation - Produktet opfylder ikke mine krav: Modtager du et intakt produkt, som ikke lever op til dine forventninger efter du har brugt det, kan vi desværre ikke tage produktet retur. Dette skyldes hygiejne hensyn, samt at det ikke er muligt at videresælge produktet til 3. part.
BEAUTYCOS kan ikke garantere diverse produkters virkning eller resultat, da alt hår er forskelligt og kan reagere på forskellige måder. Har du bestilt et produkt særligt til hårfornyelse, gives der ingen garanti. Hårtab kan skyldes mange ting og er utrolig individuelt fra person til person. Bemærk at genetisk hårtab ikke kan ændres. Vi kan i visse tilfælde henvise til producentens kontaktoplysninger, såfremt du ikke har opnået det ønskede resultat.Alle vores beskrivelser på produkterne er vejledende, og er oplyst fra producenter. BEAUTYCOS garanterer ikke effekten.

Reklamation - Mit produkt er defekt: Køber du et ghd jern har du naturligvis 2 årsreklamationsret på dit stylingjern købt hos BEAUTYCOS, butik eller webshop. Husk ikke at fjerne hologrammet fra jernets ledning, da dette er dit garanti-bevis. Fjernes dette bortfalder garantien.Ved returnering grundet reklamation, skal du altid kontakte vores kundeservice, så de kan lave en returlabel til dig. En returlabel koster 29kr hos os, og betales af BEAUTYCOS såfremt reklamationen bliver godkendt.Bliver reklamationen afvist, skal kunden selv betale fragten frem og tilbage til BEAUTYCOS ( 2 x 29kr i alt 58kr)Sendes en pakke retur med en anden postlabel end den som BEAUTYCOS tilbyder, vil returfragten ikke blive dækket af BEAUTYCOS.

Viser det sig at vi ingen fejl eller mangel finder på produktet, vil reklamationen blive afvist, vi kan opkræve et beløb på op til 250 kr. for undersøgelse af varen. Pakkes produktet ikke ansvarligt, vil BEAUTYCOS ikke kunne erstatte varen. Du kan efter aftale med kundeservice altid aflevere din reklamation i en af vores butikker, her skal du dog forvente en længere behandlingstid, da varen vil indgå i butikkens leveringsflow.

Er du allergisk?
Er der nogle ingredienser eller andet du ved du er allergisk overfor, er du altid velkommen til at kontakte os, for at se ingredienslisten på vores produkter. Ellers henviser vi til vores butikker, hvor du kan se og læse bag på produktet.

Kontaktinformation:

Du kommer nemmest i kontakt med os ved enten at ringe eller skrive til os! Udfyld kontaktinformationerne nedenfor, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt. Eller kontakt os ved at ringe på:
+45 66 19 49 49
Kontakt os
Skriv til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær den første til at få skarpe tilbud, nyheder og inspiration