• Prisgaranti
      • FRI FRAGT* - Se her

        Dette udløser fri fragt

        • Køb over 650 kr.
        • Køb af Kevin Murphy
        • Køb af O&M
        • Køb af Hair Doctor
        • Køb af Milk_shake
        • Køb af Living Proof
        • Køb af John Masters
        • Køb af Babor
        • Køb af Label M
        • Køb af Sexy Hair
        • Køb af Depot
        • Køb af Echosline
        • Køb af Coalcure
        • Køb af The Organic Pharmacy
        • Køb af Zenztherapy
        • Køb af GOLD
        • Køb af Embryolisse
        • Køb af Simply Zen
      • Fragt fra 29,-
      • Dag til dag levering
      • 8 butikker i hele landet
    Forside
  • Front

*Køb før 22. dec. og få leveret inden jul
*Vi bytter julegaver frem til 15. Januar

 

24 måneder reklamationsret

Reklamationsret

Vi sælger udelukkende orginale og kvalitetsvarer, men desværre kan det jo alligevel godt ske at der er fejl på nogle af mine varer eller andre ting som gør, at der er behov for ombytning/reparation.

Kontakt os gerne :)

Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, vi er til for det samme og det absolut vigtigste for os er, at vores kunder er tilfredse, så send os en mail på webshop@beautycos.dk eller ring til os på 66 19 49 49, hvis der er noget du er utilfreds med, så er jeg sikker på at vi sammen finder en løsning som gør dig glad. Vi samler på glade kunder.

Reklamationsretten er gældende i 24 måneder det kræver blot at man skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen / manglen.

Reklamation - Produkt er defekt/i stykker ved modtagelse

Modtager du en pakke, eller et produkt som er ødelagt i fragten skal du kontakte os på webshop@beautycos.dk eller 66194949.

I en reklamationssag skal vi bruge billeder af det ødelagte produkt, eller den ødelagte kasse som produktet er sendt i. Tag venligst ikke produktet i brug, eller smid det ud før at vores kundeservice har fundet en løsning sammen med dig.

Opfyldes disse krav ikke, kan der ikke oprettes en reklamationssag.

Reklamation - Produktet opfylder ikke mine krav

Modtager du et intakt produkt, som ikke lever op til dine forventninger efter du har brugt det, kan vi desværre ikke tage produktet retur. Dette skyldes hygiejne hensyn, samt at det ikke er muligt at videresælge produktet til 3. part.

BEAUTYCOS kan ikke garantere diverse produkters virkning eller resultat, da alt hår er forskelligt og kan reagere på forskellige måder.

Har du bestilt et produkt særligt til hårfornyelse, gives der ingen garanti. Hårtab kan skyldes mange ting og er utrolig individuelt fra person til person. Bemærk at genetisk hårtab ikke kan ændres.

Vi kan i visse tilfælde henvise til producentens kontaktoplysninger, såfremt du ikke har opnået det ønskede resultat.

Alle vores beskrivelser på produkterne er vejledende, og er oplyst fra producenter. BEAUTYCOS garanterer ikke effekten. 

Reklamation - Mit produkt er defekt

Køber du et  ghd jern har du naturligvis 2 årsreklamationsret på dit stylingjern købt hos BEAUTYCOS, butik eller webshop. Husk ikke at fjerne hologrammet fra jernets ledning, da dette er dit garanti-bevis. Fjernes dette bortfalder garantien.

Ved returnering grundet reklamation, skal du altid kontakte vores kundeservice, så de kan lave en returlabel til dig. En returlabel koster 29kr hos os, og betales af BEAUTYCOS såfremt reklamationen bliver godkendt.

Bliver reklamationen afvist, skal kunden selv betale fragten frem og tilbage til BEAUTYCOS ( 2 x 29kr i alt 58kr)

Sendes en pakke retur med en anden postlabel end den som BEAUTYCOS tilbyder, vil returfragten ikke blive dækket af BEAUTYCOS.

Pakken skal altid pakkes ansvarligt ved returnering, så produktet ikke lider nogen last under forsendelsen. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.

Viser det sig at vi ingen fejl eller mangel finder på produktet, vil reklamationen blive afvist, vi kan opkræve et beløb på op til 250 kr. for undersøgelse af varen.

Pakkes produktet ikke ansvarligt, vil BEAUTYCOS ikke kunne erstatte varen.

Du kan efter aftale med kundeservice altid aflevere din reklamation i en af vores butikker, her skal du dog forvente en længere behandlingstid, da varen vil indgå i butikkens leveringsflow.

Er du allergisk?

Er der nogle ingredienser eller andet du ved du er allergisk overfor, er du altid velkommen til at kontakte os, for at se ingredienslisten på vores produkter. Ellers henviser vi til vores butikker, hvor du kan se og læse bag på produktet.